I. Alapvető rendelkezések
1. A jelen általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „feltételek”) a következőkben adjuk ki:
alab solutions s.r.o.
ID: 48 081 779
ADÓSZÁM: SK 2120036831
székhelye: Pražská 33, 811 04, Pozsony, Bratislava
bejegyezve a Pozsonyi Városi Bíróság III. kerületi kereskedelmi nyilvántartásába, Sro részleg, bejegyzési szám.
103018/B
elérhetőségek:
E-mail: info@brocan.sk
Telefon: +421 951 031 665
Web: https://brocan.eu/
(a továbbiakban: „Eladó”)
2. A jelen feltételek az Eladó és a brocan.sk weboldalon elérhető webes felületen (a továbbiakban: webáruház) található webes felületen keresztül vásárlási szerződést kötő természetes személy (a továbbiakban:„Vevő„) és az Eladó közötti kölcsönös jogokat és kötelezettségeket szabályozzák.
3. A szerződési feltételek rendelkezései az adásvételi szerződés szerves részét képezik.
Az adásvételi szerződésben szereplő bármely eltérő rendelkezés elsőbbséget élvez a jelen feltételek rendelkezéseivel szemben.
4. A jelen feltételek és az adásvételi szerződés szlovák nyelven jön létre.
II.
Az árukra és az árakra vonatkozó információk
1. Az árucikkekre vonatkozó információk, beleértve az egyes árucikkek árát és főbb jellemzőit, a webáruház katalógusában szerepelnek.
Az áruk árai tartalmazzák a hozzáadottérték-adót, minden kapcsolódó díjat és az áruk visszaküldésének költségeit, ha azok jellegüknél fogva nem küldhetők vissza a szokásos postai úton.
Az árucikkek árai az online áruházban való megjelenésük idejére érvényesek.
Ez a rendelkezés nem zárja ki az egyedi megállapodás szerinti feltételek szerinti adásvételi szerződés megkötését.
2. A webáruház katalógusában elhelyezett áruk bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezekre az árukra vonatkozóan.
3. Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről az online áruházban tájékoztatást adunk.
Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó információk csak abban az esetben érvényesek, ha az árukat a Szlovák Köztársaság területén belül szállítják.
4. Az áru vételárára vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha az Eladó és a Vevő másként nem állapodik meg.
III.
Az adásvételi szerződés megrendelése és megkötése
1. Az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban a távoli kommunikációs eszközök használata során a vevőnél felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vevő maga viseli.
Ezek a költségek nem térnek el az alapdíjtól.
2. A vevő a következő módon rendel árut:
- az ügyfélfiókján keresztül, ha korábban már regisztrált az online áruházban,
- a megrendelőlap kitöltésével regisztráció nélkül.
3. A megrendelés leadásakor a vevő kiválasztja az árut, a tételek számát, a fizetési módot és a kiszállítás módját.
4. A megrendelés elküldése előtt a vevőnek lehetősége van ellenőrizni és módosítani a megrendelésben megadott adatokat.
A Vevő a megrendelést a „Megrendelés teljesítése” gombra kattintva küldi el az Eladónak, a megrendelésben megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon szereplő valamennyi kötelező adat kitöltése, valamint a Vevő megerősítése, hogy a jelen általános szerződési feltételeket megismerte.
5. Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolást küld a Vevőnek a megrendelés kézhezvételéről a Vevő által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre.
Ez a visszaigazolás automatikus, és nem minősül szerződésnek.
A visszaigazoláshoz csatolni kell az Eladó mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit.
Az adásvételi szerződés csak akkor jön létre, ha az eladó a megrendelést megkapta.
A megrendelés beérkezéséről szóló értesítés a vevő e-mail címére érkezik.
/ Az Eladó a megrendelés kézhezvételét követően azonnal elküldi a Vevőnek a megrendelés kézhezvételéről szóló visszaigazolást a Vevő által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre.
Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül.
A visszaigazoláshoz csatolni kell az Eladó mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit.
Az adásvételi szerződés az Eladó által a Vevő e-mail címére küldött megrendelés visszaigazolásával jön létre.
6. Abban az esetben, ha a megrendelésben meghatározott bármelyik követelményt az Eladó nem tudja teljesíteni, az Eladó köteles a Vevő e-mail címére módosított ajánlatot küldeni a Vevőnek.
A módosított ajánlatot az adásvételi szerződés új ajánlatának kell tekinteni, és az adásvételi szerződés ebben az esetben azzal jön létre, hogy a Vevő megerősíti az ajánlat elfogadását az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címére.
7. Az Eladó által elfogadott valamennyi megrendelés kötelező érvényű.
A Vevő a megrendelést mindaddig visszavonhatja, amíg a Vevő nem kap értesítést a megrendelés Eladó általi elfogadásáról.
A Vevő a megrendelést az Eladó telefonszámán vagy az Eladó e-mail címére küldött elektronikus üzenetben mondhatja le, mindkettő a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint.
8. Abban az esetben, ha az Eladó részéről nyilvánvaló technikai hiba történik az áru árának az online áruházban vagy a rendelési folyamat során történő feltüntetésekor, az Eladó nem köteles az árut a Vevőnek ezen a nyilvánvalóan hibás áron szállítani, még akkor sem, ha a Vevőnek a jelen feltételek szerint automatikus visszaigazolást küldtek a megrendelés átvételéről.
Az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a hibáról, és a Vevő e-mail címére módosított ajánlatot küld a Vevőnek.
A módosított ajánlatot új adásvételi szerződés tervezetnek kell tekinteni, és az adásvételi szerződés ebben az esetben a Vevő által az Eladó e-mail címére küldött átvételi visszaigazolással jön létre.
IV.
Ügyfélszámla
1. A vevő regisztrációját követően a webáruházban a vevő hozzáférhet a vásárlói fiókjához.
Vásárlói fiókjából a Vevő megrendelheti az árukat.
A Vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut.
2. A vevői fiók regisztrációjakor és az áruk megrendelésekor a vevő köteles a valóságnak megfelelő és valós adatokat megadni.
A Vevő köteles a felhasználói fiókban megadott adatokat frissíteni, ha bármilyen változás történik.
A Vevő által az ügyfélfiókban és az árubeszerzéskor megadott adatokat az Eladó helyesnek tekinti.
3. Az ügyfélszámlához való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított.
A vevő köteles az ügyfélszámlájához való hozzáféréshez szükséges információkat bizalmasan kezelni.
Az Eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiókkal való visszaélésekért harmadik személyek által.
4. A vevő nem jogosult arra, hogy harmadik személyeknek engedélyezze a vásárlói fiók használatát.
5. Az Eladó törölheti a felhasználói fiókot, különösen abban az esetben, ha a Vevő hosszabb ideig nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződésben és a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségeit.
6. A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül áll folyamatosan rendelkezésre, különösen az Eladó hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása miatt, ill.
harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása.
V. Fizetési feltételek és áruszállítás
1. Az áru árát és az adásvételi szerződés alapján az áru szállításával kapcsolatos költségeket a vevő a következő módokon fizetheti meg:
- átutalással az Eladó….. számú bankszámlájára, amely a….. címen található.
- készpénzmentes hitelkártyával
- átutalással az Eladó számlájára a COMGATE fizetési átjárón keresztül,
- utánvétellel az áru átvételekor,
- készpénzzel vagy hitelkártyával, ha személyesen veszik át az üzletben,
- készpénzzel vagy hitelkártyával, ha személyesen veszik át a kézbesítő pultnál.
2. A vevő a vételárral együtt köteles az eladónak megfizetni az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a szerződés szerinti összegben.
Hacsak az alábbiakban kifejezetten másként nem rendelkezünk, a vételár tartalmazza az áru kiszállításának költségeit is.
3. Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő.
Nem készpénzes fizetés esetén a vételár a …. címen esedékes.
az adásvételi szerződés megkötését követő napon esedékes.
4. Fizetési átjárón keresztül történő fizetés esetén a vevőnek követnie kell az adott elektronikus fizetési szolgáltató utasításait.
5. Nem készpénzes fizetés esetén a Vevő vételárfizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor az adott összeg az Eladó bankszámláján jóváírásra kerül.
6. Az Eladó nem kér a Vevőtől előleget vagy más hasonló fizetséget.
A vételárnak az áru szállítása előtti megfizetése nem minősül foglalónak.
7. A bevételi nyilvántartásról szóló törvény szerint az eladó köteles a vevőnek készpénzátvételi elismervényt kiállítani.
Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett értékesítést az adóhatóságnál online regisztrálni, technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
8. Az árut átadják a vevőnek:
- a vevő által a megrendelésben megadott címre
- a feladóhivatalon keresztül a vevő által megjelölt feladóhivatal címére,
- az eladó telephelyén történő személyes átvétellel.
9. A szállítási mód kiválasztása a rendelési folyamat során történik.
10. Az áru szállítási költségét a feladás és átvétel módjától függően a Vevő megrendelésében és az Eladó megrendelés visszaigazolásában határozzuk meg.
Abban az esetben, ha a szállítási mód a Vevő külön kérésére kerül egyeztetésre, a Vevő viseli a kockázatot és az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos esetleges többletköltségeket.
11. Ha az Eladó az adásvételi szerződés alapján köteles az árut a Vevő által a megrendelésben megadott helyre szállítani, a Vevő köteles az árut a szállításkor átvenni.
Abban az esetben, ha a Vevő oldalán felmerülő okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell leszállítani, a Vevő köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával kapcsolatos költségeket, illetve.
az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.
12. Az áru fuvarozótól való átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót.
Amennyiben a csomagoláson olyan sérülések keletkeznek, amelyek a szállítmányba való illetéktelen behatolásra utalnak, a Vevő nem veheti át a szállítmányt a fuvarozótól.
13. Az Eladó adóigazolást – számlát állít ki a Vevő részére. Az adóigazolást a Vevő e-mail címére küldi el./Az adóigazolást a leszállított áruhoz csatolja.
14. A vevő az áru tulajdonjogát az áru teljes vételárának kifizetésével, beleértve a szállítási költségeket is, de nem az áru átvételét megelőzően szerzi meg.
Az áru véletlen elvesztéséért, megrongálódásáért vagy megsemmisüléséért való felelősség az áru átvételének pillanatában, vagy abban a pillanatban száll át a vevőre, amikor a vevő köteles lett volna az árut átvenni, de ezt az adásvételi szerződés megszegésével elmulasztotta.
VI.
A szerződéstől való elállás
1. Az üzleti tevékenységén kívül fogyasztóként adásvételi szerződést kötött vevőnek joga van indokolás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől.
2. Az elállási időszak 14 nap
- az áru átvételének időpontjától,
- az utolsó áruszállítás átvételének időpontjától, ha a szerződés tárgya többféle áru vagy több rész szállítása
- az első áruszállítás átvételének időpontjától, ha a szerződés tárgya rendszeresen ismétlődő áruszállítás.
3. A vevő többek között nem állhat el az adásvételi szerződéstől:
- a szolgáltatásnyújtásról, ha azt az elállási határidő lejárta előtt az eladó előzetes kifejezett hozzájárulásával végezték el, és az eladó a szerződés megkötése előtt értesítette a vevőt arról, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől, és ha a szolgáltatást teljes mértékben teljesítették,
- olyan áruk vagy szolgáltatások nyújtása, amelyek ára az eladó akaratától független pénzpiaci ingadozásoktól függ, és amelyek az elállási időszak alatt is bekövetkezhetnek,
- a vevő kívánságaihoz igazított áruk, egyedi gyártású áruk vagy kifejezetten egy vevő számára tervezett áruk szállítása esetén,
- romlandó áruk és olyan áruk szállítása, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekeveredtek más árukkal,
- olyan lezárt csomagolású áruk szállítása, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a szállítást követően megsérült,
- a 7. § (7) bekezdésében említett egyéb esetekben.
törvény 6. §-ában meghatározott esetekben.
102/2014. sz. törvény a távollevők között vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés keretében történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről szóló, módosított jogszabály.
4. Az elállási határidő betartásához a vevőnek az elállási határidőn belül el kell küldenie az elállási nyilatkozatot.
5. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő az eladó által biztosított elállási nyilatkozat mintáját használhatja.
A Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállást az Eladó jelen ÁSZF-ben megadott e-mail címére vagy kézbesítési címére kell elküldenie.
Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a nyomtatvány kézhezvételét a Vevőnek.
6. A szerződéstől elállt vevő köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az eladónak.
A vevő viseli az áru Eladónak történő visszaküldésének költségeit, még akkor is, ha az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza a szokásos postai úton.
7. Ha a Vevő eláll a Szerződéstől, az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül a Vevőtől kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költséget is, a Vevőnek ugyanilyen módon visszafizetni.
Az Eladó csak akkor adja vissza a Vevőnek a más módon kapott pénzösszegeket, ha a Vevő ehhez hozzájárul, és ha nem merülnek fel további költségek.
8. Ha a Vevő az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó köteles a Vevőnek az áru szállítási költségét a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben megtéríteni.
9. Ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az Eladó nem köteles a kapott pénzösszeget a Vevőnek visszafizetni, mielőtt a Vevő az árut átadta volna az Eladónak, vagy nem bizonyította, hogy az árut elküldte az Eladónak.
10. A Vevőnek az árut sértetlenül, kopásmentesen és szennyeződésmentesen, valamint lehetőség szerint eredeti csomagolásban kell visszaküldenie az Eladónak.
Az Eladó jogosult az áruban keletkezett kár megtérítése iránti igényt egyoldalúan beszámítani a Vevő vételár-visszatérítési igényébe.
11. Az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől a készlet eladása, az áru elérhetetlensége miatt, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy beszállítója beszüntette az áru gyártását vagy importját.
Az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a megrendelésben megadott e-mail címen keresztül, és a Vevőtől a Szerződés alapján kapott összes pénzt, beleértve a szállítási költséget is, a Szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül ugyanolyan módon vagy a Vevő által meghatározott módon visszautalja.
A 14 napon belüli visszaküldés kizárása a pótalkatrészek esetében
- A védőpecsét és a hermetikusan lezárt csomagolás megsértése:
- A védőpecsét, a tájékoztató matrica vagy a sorozatszám, illetve a hermetikusan lezárt csomagolás megbontásával a vevő a követelés elutasításának kockázatát kockáztatja.
A plombák, a sorozatszámok és a hermetikus csomagolás a termék szerves részét képezik, és semmilyen módon nem korlátozzák a vevő jogát arra, hogy az árut a rendeltetésének megfelelő mértékben kezelje.
- A védőpecsét, a tájékoztató matrica vagy a sorozatszám, illetve a hermetikusan lezárt csomagolás megbontásával a vevő a követelés elutasításának kockázatát kockáztatja.
VII.
Hibás teljesítésből eredő jogok
1. Az Eladó felelős a Vevővel szemben azért, hogy az áru átvételkor hibátlan.
Az eladó különösen azért felel a vevővel szemben, hogy az áru átvételének időpontjában a vevő az árut átvette:
- az áru rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegére tekintettel és az eladó reklámja alapján elvárhatott,
- az áru alkalmas arra a célra, amelyre az eladó állítása szerint szánták, vagy amelyre az ilyen jellegű árukat általában használják,
- az áruk megfelelnek az elfogadott minta vagy minta minőségének vagy kivitelezésének, ha a minőséget vagy kivitelezést az elfogadott minta vagy minta alapján határozták meg,
- az áruk megfelelő mennyiségben vagy súlyban vannak, és
- az áruk megfelelnek a jogszabályi követelményeknek.
2. Ha a hiba az áru vevő általi átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, az áru átvételekor hibásnak minősül.
A vevő jogosult a fogyasztási cikkeken az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jelentkező hibából eredő jogokat érvényesíteni.
Ez a rendelkezés nem vonatkozik az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hiba miatt, amelyért az alacsonyabb árat kikötötték, az áru szokásos használatából eredő elhasználódásra, a használt árukra olyan hiba miatt, amely megfelel annak a használati vagy elhasználódási foknak, amellyel az áru a vevő általi átvételkor rendelkezett, vagy ha ez az áru jellegéből következik.
3. Hiba esetén a Vevő reklamációt nyújthat be az Eladóhoz, és követelheti:
- ha olyan hibáról van szó, amely orvosolható:
- a hibás áruk ingyenes eltávolítása,
- az árut új árura cserélni,
- ha olyan hibáról van szó, amely nem orvosolható:
- ésszerű kedvezményt a vételárból,
- eláll a szerződéstől.
4. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől,
- ha az áru olyan hibával rendelkezik, amely nem orvosolható, és amely megakadályozza, hogy az árut hibátlan termékként megfelelően használják,
- ha az áru a javítást követően a hiba vagy hibák megismétlődése miatt nem használható megfelelően,
- ha az árut nagyszámú hiba miatt nem tudja megfelelően használni.
5. Az Eladó köteles a reklamációt bármely olyan létesítményben átvenni, ahol a reklamáció átvétele lehetséges, esetleg a székhelyen vagy a telephelyen is.
A fogyasztó az eladó által kijelölt személynél is benyújthatja panaszát.
Ha a fogyasztó panaszát az eladó által kijelölt személy kezeli, ez utóbbi a panaszt csak a javított áru átadásával kezelheti, ellenkező esetben a panaszt az eladónak kell továbbítani kezelésre.
Az eladó köteles a Vevő részére írásbeli igazolást kiállítani arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, mi a panasz tartalma és a panasz kezelésének milyen módját kéri a Vevő, valamint igazolást a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról, beleértve a javítás igazolásával és a javítás időtartamával, vagy a panasz elutasításának írásbeli indoklásával.
6. Ha a fogyasztó reklamál, az eladó vagy az általa megbízott alkalmazott vagy kijelölt személy köteles a fogyasztót a hibás teljesítésből eredő jogairól tájékoztatni.
A fogyasztó döntése alapján, hogy a hibás teljesítésből eredő jogai közül melyiket érvényesíti, az eladó vagy az általa megbízott alkalmazott vagy kijelölt személy köteles haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb az igényérvényesítéstől számított három munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának összetett műszaki felmérése szükséges, legkésőbb az igényérvényesítéstől számított 30 napon belül meghatározni az igénykezelés módját.
.
A reklamáció kezelési módjának meghatározását követően a reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, haladéktalanul, indokolt esetben a reklamáció később is kezelhető.
A reklamáció feldolgozása, beleértve a hiba elhárítását is, azonban nem tarthat tovább a reklamáció időpontjától számított 30 napnál.
E határidő lejárta lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni.
A vevő akaratnyilvánításának (a hibás teljesítéshez való jog gyakorlásának) az eladó felé történő kifejezése a reklamáció időpontjának minősül.
7. Az Eladó a reklamáció időpontjától számított 30 napon belül írásban tájékoztatja a Vevőt a reklamáció eredményéről.
8. A hibás teljesítésből eredő jog nem illeti meg a vevőt, ha a vevő a dolog átvétele előtt tudta, hogy a dolog hibás, vagy ha a vevő maga okozta a hibát.
9. Megalapozott igény esetén a Vevő jogosult a követeléssel kapcsolatban ésszerűen felmerült költségek megtérítésére.
A Vevő ezt a jogát a jótállási idő lejártát követő egy hónapon belül gyakorolhatja az Eladónál.
10. A vevő választhat a reklamáció módjáról és annak kezeléséről, ha több lehetőség van.
11. A szerződő felek jogait és kötelezettségeit a hibás teljesítésből eredő jogok tekintetében a 40/1964. sz. törvény 499-510., 596-600. és 619-627. szakasza szabályozza. 250/2007 Coll. számú, a fogyasztóvédelemről szóló, módosított jogszabályok.
12. A felek egyéb jogait és kötelezettségeit az Eladó hibákért való felelősségével kapcsolatban az Eladói Reklamációs Szabályzat szabályozza.
VIII.
Szállítás
(1) A Felek minden írásbeli levelezést elektronikus levélben is eljuttathatnak egymáshoz.
2. A Vevő köteles a levelezést az Eladónak a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre eljuttatni.
Az Eladó a Vevőnek a Vevő ügyfélszámlájában vagy megrendelésében megadott e-mail címre kézbesíti a levelezést.
IX.
Peren kívüli vitarendezés
(1) A fogyasztónak jogában áll az eladóhoz fordulni jogorvoslatért, ha elégedetlen azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait.
A fogyasztónak joga van alternatív (peren kívüli) vitarendezési kérelmet benyújtani egy alternatív vitarendezési szervhez, ha az eladó az előző mondat szerinti kérelemre nemlegesen válaszolt, vagy ha az eladó a feladás napjától számított 30 napon belül nem válaszolt rá.
Ez nem érinti a fogyasztó bírósághoz fordulás lehetőségét.
2. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, székhelye: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, azonosító száma: 17 331 927, amely a fenti célból a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Központi Felügyelet, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Vitarendezés Főosztálya, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, vagy elektronikus úton a ars@soi.sk vagy a adr.@soi.sk címen érhető el. Internetcím: https://www.soi.sk/. Az eladó és a vevő között az adásvételi szerződés alapján felmerülő viták rendezésére a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható.
3. Az Európai Fogyasztói Központ Szlovákia, székhelye: Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetes címe: http://esc-sr.sk/, a kapcsolattartó pont az EU rendelet értelmében.
524/2013 z 21.
524/2013/EU rendeletnek a fogyasztói jogviták online rendezéséről és a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 524/2013/EU rendelet módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet.
2006/2004/EK és a 2009/22/EK irányelv (a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) módosításáról.
4. Az Eladó jogosult az árukat kereskedelmi engedély alapján értékesíteni.
A kereskedelmi ellenőrzést saját hatáskörében a Kereskedelmi Üzletág illetékes Kerületi Hivatala végzi.
A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hivatal meghatározott keretek között felügyeli többek között a törvénynek való megfelelést.
250/2007. sz., a fogyasztóvédelemről szóló, módosított törvény.
X. Záró rendelkezések
1. Az Eladó és a Vevő közötti minden megállapodásra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó.
Ha az adásvételi szerződéssel létesített kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó.
Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező jogszabályok szerinti jogait.
2. Az Eladót a Vevővel szemben nem kötik a Vevőre vonatkozó magatartási kódexek, a Vevőre vonatkozó, a Vevőre vonatkozó magatartási kódexekről szóló törvény értelmében.
250/2007. sz., a fogyasztóvédelemről szóló módosított törvény értelmében.
3. Az Eladó weboldalának minden joga, különösen a tartalom szerzői jogai, beleértve az oldal elrendezését, a fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az Eladót illetik.
Tilos a honlapot vagy annak bármely részét az Eladó engedélye nélkül másolni, módosítani vagy más módon felhasználni.
4. Az Eladó nem vállal felelősséget a webáruházban harmadik személyek beavatkozásából, illetve a webáruház rendeltetésellenes használatából eredő hibákért.
5. A Vevő a webáruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé teszi számára vagy harmadik személyeknek, hogy a webáruházat alkotó szoftver vagy egyéb összetevőkbe beavatkozzanak vagy azokat jogosulatlanul használják, illetve a webáruházat vagy annak részeit vagy szoftverét a céljával vagy szándékával ellentétes módon használják.
5. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az Eladó elektronikus formában archiválja, és az nem nyilvános.
6. Az Eladó megváltoztathatja vagy kiegészítheti az Általános Szerződési Feltételek szövegét.
Ez a rendelkezés nem érinti a feltételek előző változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
7. Az elállási nyilatkozat mintája a feltételekhez csatolva található.
Ezek a feltételek 2023.12.1-én lépnek hatályba.